16 Eylül 2012 Pazar

Şeytan'ın Çukuru (Atak Evresi)



Yulaf kepeği budur. Kimi robotta falan çektirip daha un haline getiriyormuş. Biz yapmadık. Saman gibi yiyoruz hala... 1. gün ve başlangıcı burada anlatmıştım.

2. Gün

Sabah : Yulaf kepeği krep, diyet yağsız-tuzsuz peynir, şekersiz ve aspartamsız çay. ( Alıştım çünkü uzunca iyice pişirdim bu sefer :))

Ara Öğün 12'de : Yoğurt

Öğle Yemeği 2'de :  Diyet Ton Balığı bir kutu

Ara Öğün 5'te : Yoğurt

Akşam Yemeği 7'de :  Çöp şiş bir çimdik kekikli. 6 şiş yedim. Şişleri kuşbaşı etinden yaptık.

3. Gün

Sabah : Yulaf kepeği krep, diyet yağsız-tuzsuz peynir, şekersiz ve aspartamsız çay.

Ara Öğün 12'de : Yoğurt

Öğle Yemeği 2'de :  Çöp şiş yarısını bugüne ayırmıştık. 4 şiş yedim.

Ara Öğün 5'te : Yoğurt

Akşam Yemeği 7'de :  İglo'nun sanırım fileto levreklerinden aldık. Zeytinyağlı ve limonluydu. Suya atıp torbasıyla haşlıyorsunuz. Poşetinden çıkardığımız zaman yağını almak için önlü arkalı peçeteye bastırdık iyice. Yeterli oldu mu bilinmez ama günü kurtarmak için yeterli gibiydi.

4. Gün

Sabah : Yulaf kepeği krep, diyet yağsız-tuzsuz peynir, şekersiz ve aspartamsız çay.

Ara Öğün 12'de : Yoğurt

Öğle Yemeği 2'de :  Soğanları dilimleyip alta dizdik. Sarımsakları ezmeden attık. En üste hamsileri koyduk. Hamsi buğulama yaptık yalandan. Kesinlikle o soğanları yemedik. Sadece üstten hamsileri aldık. Atak evresinde sebze yemek yasaaaak!!

Ara Öğün 5'te : Yoğurt

Akşam Yemeği 7'de :  Yine geçiştirmek için şu hazır hamburger köftelerinden aldık. 3 halkayı mideye indirdim. Açım açççç kaç gündür!! :))

5. Gün

Sabah : Yulaf kepeği krep, diyet yağsız-tuzsuz peynir, şekersiz ve aspartamsız çay.

Ara Öğün 12'de : Yoğurt

Öğle Yemeği 2'de :  Akşamı fazla kaçırdığımı düşünüp vicdan yaptım. Kaynayan suya iki yumurta kırıp, çılbır muamelesi yaptım. Üstüne bir çimdik karabiber koydum ve light yoğurt üstünde gezdirerek yedim. İçim dışım protein oldu artık. Et yemekten gına geldi!!

Ara Öğün 5'te : Yoğurt

Akşam Yemeği 7'de :  3 Hindi jambon, 80 gr peynir ile akşam yemeğini geçiştirdim. Açlıktan ölmek üzereyim!!

6. Gün

Sabah : Yulaf kepeği krep, diyet yağsız-tuzsuz peynir, şekersiz ve aspartamsız çay.

Ara Öğün 12'de : Yoğurt

Öğle Yemeği 2'de :  3 haşlanmış yumurta.

Ara Öğün 5'te : Yoğurt

Akşam Yemeği 7'de :  Bir dilim biftek yedim artık içim almıyordu maalesef.

Böylelikle fenalıklar geçirerek, yorgunluktan elim ayağım kalkmayarak, psikolojik açlıktan ve bin bir yemeğin hayali ile Şeytan'ın çukurunu tırmandım. Artık Seyir Evresine geçiş yapabiliyorum. Bu 6 günde dandik tartımıza rağmen 3 kilo verdiğim kesinleşmiştir. 66 kilo ile başladığım yolculuğa 63 kilo ile devam etmekteyim. 

Öncelikle aşırı sabır ve mide gerektiriyor. Aslında porsiyonlarda doyana kadar diyor ama ben fazlasıyla taktığım için biraz daha katı yapmış olabilirim. Bu yüzden bana söylediği 2,2 kilonun biraz daha fazlasını vermiş bulundum. 6. günde inanılmaz zorlandım ve akşama ateşim çıkmıştı. Göz altı morluklarım oluştu. Halsizlikten markete bile gitmeye halim olmadığından akşam yemeklerini yada öğlenleri geçiştirecek yemekler ile bitirdim. 3 kilo için değdi mi? Bence değdi... Şimdi seyir evresinin ilk gününün keyfini çıkartıyorum. Çok daha kolay her şey artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder