23 Eylül 2012 Pazar

Tepem Atık (14. Gün)


İkinci haftamı bugün doldurmak üzereyim. Bir akşam yemeğim kaldı zaten! Dün akşam çok zorlandım evde bir şey yememek için. Yiyip yiyip zayıf kalan bir kardeşle aynı evde yaşamak ve diyet yapmak çooook zor gerçekten. Onun için böyle börekler, patatesler pişirilirken acı acı önümde olan bir avuç porsiyon ota bakmak tahmin edersiniz ki psikolojik olarak çok yıpratıcı.

Tabii ki nefsime yenilmedim bugüne kadar bir kaçamak bile yapmadım! En sevdiğim şeylerden biri olan çiğ köfteyi sana aldım diye getiren bir babaya rağmen yenilmedim ayaktayım. 

Tepemin atık olmasının en büyük sebebi. 1 kilo almış olarak sabit bir şekilde 63 kiloda kalmamdır! Ağzımdan burnumdan sidik fırlayacak şekilde su içiyorum, süt içiyorum, bitki çayı içiyorum. Hiç sevmesem bile yoğurt yiyorum zorla... Kalkma zorunluluğum olmamasına rağmen erkenden kalkıyorum belli bir saatte uyuyorum. Haftanın üç günü 20 dk yürüyüş yapıyorum koşu bandında, 1 günü 15 dk mekik çekiyorum, ağırlık çalışıyorum ama yok!!! 63'te takıldım kaldım. 

O yüzden bugün çok agresifim. Böyle oruç tutanlar gibi mutsuzum. Aşırı derecede dikkat etmeme rağmen bu hafta 1 kilo vermiş olmam gerekirken şu an verememek sinirimi bozuyor. Diyetten vazgeçecek değilim ama bu üzgün olmamı değiştirmiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder