20 Ekim 2012 Cumartesi

46'dan 40 bedene 41 kere MAŞALLAH!!


41. günün sonuna geldik. Ne kadar zayıfladığımızı fark ettiğimiz gün olması açısından büyük bir önem taşımakta. Bugün itibariyle resmi bir şekilde ben 7 annemde 10 kilo vermiş bulunmakta. 

Yaz sonunda severek aldığım bir elbise vardı. Bir sonraki yaz giyeceğim hevesiyle dolabımda bekletiyordum. Elbiseyi denemeden almıştım ve biraz büyük gelmişti. Dün akşam denediğim zaman elbisenin artık iyice büyük geldiğini ve tadilat ile kurtarılamayacağını fark ettim. Bunun üzerine bugün anneme denemesi için verdim. 41 gün önce 83 kilo ve 46 beden giyerken, bugün 73 kilo ile 40 beden olan elbiseyi giyebildi rahatça. Kilo olarak bakıldığı zaman 40 beden nasıl giyebilir diyebilirsiniz ama sanırım yağdan gitmesi ve yaptığımız sporun vücudumuzu sıkılaştırması sayesinde fazlaca fitleşmiş durumdayız. Sanırım ben de 36-38 beden kıyafetleri giyebiliyorum.

Sonuç olarak dolabımda olan neredeyse her şey anneme kalacaktır :) Bana küçük gelen elbiselerimi artık rahatlıkla giyebilmekteyim. Bundan en karlı sanırım annem çıkıyor :) Çünkü aldığım elbiselerin hepsi yeni sezondu ve elbiselerim benim için çok önemlidir. İki yada üç elbise almak yerine aynı fiyata bir tane alırım ama içime sineni alırım gibi bir huyum vardır. Şanslıyım ki bana artık olmayan elbiseleri toplamış ve ihtiyacı olanlara vermek için saklamıştım. Bir türlü fırsat bulup yetkili yere bırakamamıştım. Sanırım o parçaları tekrardan didiklemenin vakti gelmiş artık benim için de :)

Bayram için alışveriş yapmamaya karar verdim benim hedefime 16 kilo kadar kaldı. Dukan'a göre benim idealim için 11 kilo kadar kaldı. Bir 5 kilo sonunda artık şişman değil ama tombik kategorisine elveda diyeceğim. Bunun için yeterince sevinçliyim :) Bayrama kadar 1 kilo daha verirsem "inşallah 58 kilo olurum bayramda" duam ise kabul görmüş olacak. 

Geçtiğimiz zamandan beri bizi görmeyen akrabalarımız ise hem şaşkın hem de ağız burun bükerek bu duruma memnun olmayacaklardır. En çok onların suratlarını görmek için sabırsızlanıyorum kıhkıh-kıh :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder