28 Aralık 2014 Pazar

21 Günde 10 Kilo Kitabı


Şu anda bu kitabı okuyorum ve ciddi anlamda çıldırmış olduklarını düşünüyorum. Evet bu kitap bize 21 günde 10 belki daha fazla kilo kaybını vaat ediyor. Oha süpermiş lan diyorsanız içinizden en önemli şartını söylemediğim içindir.

Evet gelelim en önemli şartına. Hemen lavman için randevu alın ya da evde yapabileceğiniz şekilde eczaneden yardım alın. En azından Su lavmanı yöntemini mutlaka yapmanız gerekmektedir. Yoksa yavaş kilo verirsini demektedir.

İçinde böbrek temizliği, karaciğer temizliğine kadar bir sürü detoks formülü vermiş ama en başından da uyarmış. Eğer parazitleriniz varsa, başka hastalıklarınız varsa yapmayın falan gibi. 

Bu kitabın ciddi anlamda sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Ciddi şekilde risk almaktan bahsediliyor. Ancak bunu doktor kontrolünde uygulanması gerektiğinden yanayım. Sanıyorum Hollywood ünlülerinin sıkça bu tarz kamplara kapandığını hatırlıyorum. Hatta Beyonce içinde bir ayda 12 kilo vermiş olması olay olmuştu da detoks ile zayıfladığını söylemişlerdi. Etkili bir yöntem olduğu kesin ama onlar gittikleri kamplarda doktor kontrolünde, bir sürü testten geçerek kişiye özel detoks programları ile sağlıklı bir şekilde zayıflamaktalar. 

Uzun lafın kısası yok anacım ben bu riski alamam. Bu kitabı okuyup karaciğerimi, oramı buramı temizleyeyim, hortumlar ile aşk yaşayayım istemem. 

Peki detoks olayına başlayacak mıyım? Sanırım bu olaya sıcak bakıyorum. Varsın yavaş kilo vereyim, 5 kilo gitsin falan ama denemeye değer olduğunu düşünmekteyim. Eğer bu kitabı merak edenleriniz olduys linkini vereyim diyecektim online satış sitelerinde kitap tükenmiş!!

Millet çıldırmış dostum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder